Re: HPCLJ.ICM

Autor: trimowWP <trimow_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 17:16:30 MET

Leszek K. napisał

> Coś masz nie tak. Mam Bulzipa zainstalowanego a tego pliku nie posiadam i
> przy instalacji nie był potrzebny. icm to profil kolorów i pewnie
> ustawiłeś go kiedyś do ekranu. Wejdź w ustawienia ekranu / właściwości /
> zaawansowane / zarządzanie kolorami i tam go usuń.
> A tak w ogóle to strasznie NTG

Mimo że wirtualna to może nie takie straszne NTG
troche tu mądrych osób
z ustawieniami monitora kombinowałem na wszystkie sposoby
bez rezultatu
W czasie instalacji żadał:
hp__clj1.ppd
pcl5eres.dll
PSCRIPT.HLP
UNIDRV.HLP
poznajdowałem w sieci i instalował dalej
a mam nadzieję że to hpclj.icm to ostatnie żądanie.