Re: Problem z routerem - ping działa, strony się nie ładują

Autor: daro <daro_at_onet.pl>
Data: Mon 21 Feb 2011 - 10:38:17 MET

marikaz pisze:

> Jaki router? Producent, model i wersja firmware'u.
> Miałem do czynienia z podobnymi zjawiskami i dalo radę.
> (W razie co, będę mial pytania dodatkowe, tzw. pomocnicze hehe.)
>
> marikaz

Teraz dopiero mogłem sprawdzić bo to sprzęt w firmie. Router Cisco 1800,
nie znam loginu do niego bo mamy tu administratora który na nic nie ma
czasu a nam internet potrzebny. Głównie chciałem zapytać czy to może być
uszkodzenie fizyczne routera czy raczej jakieś błędy programowe? W
sensie czy wymienić sprzęt czy może zainteresować sie tymi połączeniami
z zewnątrz...

--
d.