Re: bateria laptopowa - wymiana

Autor: ąćęłńóśźż <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 22:35:01 MET

Spróbuj poszukać oryginału na ebay.de ale nie ze sklepu, tylko prywatnie.
Kupiłem tak parę baterii do HP (niby paroletnich wg setupu, ale sprzedawanych
jako nowe "bulk" bez opakowania, z wysyłką wyjdzie okolicach 30 euro/szt.) i
są idealne.

-----

> ale po ponad trzech latach to chyba juz tak musi byc. przymierzam sie do
zakupu nowej, no i tu mam do wyboru, z jednej strony baterie bezposrednio od
della za 160$ albo z wielu zrodel, w roznych cenach od 28$.