Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 18:20:18 MET

Dnia 20-02-2011 o 05:15 Roger(OS) napisał na pl.comp.pecet:

> Super, troszke sie zapomnialem i zaczytalem w nocy o opdanym przez Ciebie
> sprzecie - ogolnie wszystko jak zaplanowalem wiec zestawik mi sie bardzo
> podoba.
> Doczytam jeszcze po poludniu reszte informacji o nim i w poniedzialek
> moze
> zaczne powoli zamawiac podzespoly.

Zaraz, zaraz - to miał być przykładowy zestaw. Nawet jeśli zostać przy
Intelu, to przychodzą mi do głowy jeszcze dwie rzeczy.
Ten procesor, który podałem to czterordzeniowiec. Jeżeli nie będziesz
używał aplikacji które tę właściwość wykorzystują (gry, niektóre programy
itp), może lepiej zastanowić się nad wyżej taktowanym dwurdzeniowym z HT?

Jeśli czytałeś wątek z linku który podałem, powinieneś wiedzieć, że kupując
teraz procesor na LGA 1155, po pierwsze- masz możliwość zwrotu/zamiany
płyty głównej, a po drugie i najważniejsze masz za tę samą kasę dwa w
jednym, czyli wysoko taktowanego czterordzeniowca i nowszą podstawkę!
Dlatego, jeśli ktoś nie chce bawić się z płytą główną, może warto poczekać?

--
WiesłaW
Opera Mail