Re: bateria laptopowa - wymiana

Autor: Przesmiewca <przesmiewca_at_vpp.com.pl>
Data: Sat 19 Feb 2011 - 17:53:59 MET

rs <no.address@no.spam.pl> napisał(a):

>pada bateria w dell inspiron 640m. ciagnie juz tylko jakies 40 minut,
>ale po ponad trzech latach to chyba juz tak musi byc. przymierzam sie
>do zakupu nowej, no i tu mam do wyboru, z jednej strony baterie
>bezposrednio od della za 160$ albo z wielu zrodel, w roznych cenach od
>28$. ja rozumiem chinskie produkty, zyjace dwa tygodnie, ale bez
>przesady. taka roznica w cenie?

Tak, taka roznica. Moze to bedzie odpowiedz nie na temat, ale niektore zamienniki
aku do niektorych lustrzanek sa mocniejsze niz oryginalne, przy tym kosztuja 3x mniej.
Dlugosc ich zycia to inna sprawa, ale nawet jak bedzie to tylko polowa oryginalu, to tez sie
oplaca. Niestety nie wiem jak jest w przypadku zamiennikow do tego della.