Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora

Autor: Roger(OS) <szukajcie_at_znajdziecie.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 15:13:19 MET

Witam;

Poszukuje wydajnej nowej platformy 64bit do pracy w sypialni (tzn. nie w
lozku za mnie, a ma stac kolejny PC w sypialni :p )
Nie musi byc cichy na maxa poniewaz sypialnia jest przedzielona jakby na
pol scianka dzialowa i PC bedzie stal wlasnie za ta sciana odseparowany od
ludzi.

Wymogi:
* do 3000zl bez mysz, klawiatura, monitor;
* raid (2x HDD minimum 500GB, wolal bym od razu jakies 2x 1Tb np Samsunga)
* wydajna grafika do gier strategicznych, 1x na rok moze jakis FPP, grafika
w sumie na przyszlosc;
* RAM minimum 4GB - preferuje cos w okolicach 8GB (16 to juz chyba za duzo
:)
* w miare mozliwosci cichy (bo jak nie to poduszkami mi go obloza i ...
FIRE, jak spiewala Metallica ;-)
* raczej cos na intelu ze wzg. na nizszy pobor mocy, a tym samym mniejsze
wymagane chlodzenie, a tym samym cichszy;
* ogolny jak najnizszy pobor mocy czyli bo rzadko bedzie wylaczany-
najnowsze RAMy (najnizsze napiecie), grafika na DDR4 lub 5, CPU wydajny ale
nie pradozerny jak Athlon'y 150W;
* Nagrywarka DVD sprawdzona, dzialajaca... Mam jeszcze w starym PC NECa
ND-3520AW ze zmienionym firmware na alternatywny, dziala juz chyba ponad
6lat, a i plyt sie na nagrywal kilka tys... :)

--
Pozdrawiam
Roger(OS)