Re: myszka na 2 lata

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 09:48:31 MET

W dniu 2011-02-18 07:33, Piotr Rezmer pisze:
> Zwykle pada mi:
> kabel USB
> -odklejają się ślizgacze
> -kończą życie klawisze funkcyjne (głównie w chwilach podwyższonego
> ciśnienia)
> Jestem fanem duĹźych/wielkich lekkich myszek przewodowych.
U mnie Logitech RX1000 działa już ze 3 lata. Co Ty robisz z kablami, że
Ci tak padają? Zwijasz po użyciu, rozwijasz przed? Przycinasz czymś?
Wyszarpujesz? Ja nawet wysuwaną szufladą na klawiaturę, w której
prowadnice namiętnie mi się kabel wkręca, nie jestem w stanie go
załatwić :-)

--
Pozdrawiam
Maciek