Re: Spaliłem płytę ?

Autor: Gejzero SQ3OGX <gejzer__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2011 - 12:05:42 MET

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:ijik86$32h$1@inews.gazeta.pl...

> No i masz odpowiedź.

Jeżeli jesteś w stanie policzyć, która to nóżka to możesz sprawdzić za co
jest odpowiedzialna.(zapewne znajdziesz pdfa z tymi danymi)
Ja miałem procka z ułamaną nogą i się okazało że to jeden z pinów zasilania,
bez którego to procek śmiga do dzisiaj.
Druga sprawa, miałem taka płytę, która potrafiła się zwiesić w taki dziwny
sposób że nie reagowała na włącznik.
Poprostu zachowywała się jak martwa, pomagał zwykle reset biosu albo
wyciągnięcie baterii na dłuższą chwilę.
Może tak ją zmusiz do działania ?

Gejzero.