Ocena wydajności systemu

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2011 - 10:54:53 MET

Laptop Samsung R530, dołączony monitor, dysk zewnętrzny. W czym problem?
Komputer jest oceniany na podstawie najniższej wartości. Tą wartością, jest
wydajność trójwymiarowej grafiki biznesowej w grach 3,3. Wydajność pulpitu
dla interfejsu Windows Aero wynosi 3,6. Pozostałe wartości są równe lub
powyżej 5,5.
Dopiero co, przeinstalowałem system. Mam zainstalowane dokładnie to co
poprzednio, łącznie z paroma grami syna.
Przed reinstalacją, grafika w grach wynosiła 4,0, a Windows Aero 3,9. Gdzie
tkwi tego przyczyna? Może został popełniony błąd w ustawieniach, gdzie go
szukać?
Pozdrawiam
Janusz