Re: 24GB RAM - sensowne kosci

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Wed 16 Feb 2011 - 18:04:10 MET

> Tak na marginesie - z pamięci wirtualnej korzystasz zawsze. Co najwyżej
> możesz wyłączyć swapowanie na dysk.

Masz racje, tyle ze w tym wypadku nie tylko system korzysta ale rowniez
wskakuje tam MAX. Jesli calosc jego zapotrzebowania na pamiec miesci sie
w RAMie to najslabszym elementem jest procesor. Tutaj zas wielokrotnie
spadla wydajnosc wlasnie ze wzgledu na niewystarczajaca ilosc RAMu. Ale
ja nie o tym. Wiem czego chce a to czego nie wiem sforulowalem na
poczatku watku. Zas wylaczenie swapa skonczy sie w najlepszym razie
wylozeniem renderingu.