Re: Dla odmiany klasa econo:

Autor: Smok Eustachy <smok.eustachy_at_wurg.pl>
Data: Wed 16 Feb 2011 - 17:59:03 MET

Dnia Wed, 01 Dec 2010 14:04:13 +0100, Wies艂aW napisa艂(a):

> Dnia 01-12-2010 o 00:52 Smok Eustachy napisa艂 na pl.comp.pecet:

> Wed艂ug mnie, najodpowiedniejsz膮 (przynajmniej ze specyfikacji) p艂yt膮
> b臋dzie ten Gigabyte, kt贸ry poda艂e艣 - GA-MA78LMT-US2H. Spe艂nia wszystkie
> wymagania, kt贸re wymieni艂e艣. Posiada przyzwoit膮 grafik臋 i pe艂ny Hyper
> Transport. Jest po prostu na w miar臋 nowym chipsecie. Do tego ca艂kiem
> przyzwoicie wyposa偶ona.

No i zakupi艂em sprz臋ta. P艂yta ma wyj艣cie optyczne ale jedno gniazdo PS2.
Musia艂em se myszk臋 dokupi膰 i dali mi na PS 2 przez pomy艂k臋, mi si臋 nie
chcia艂o sprawdza膰 i si臋 musia艂em wraca膰.
Ni ma flugshafena na mostku, my艣l臋, 偶eby jaki艣 wiatrak tam zamontowa膰.
Czy podejdzie taki stary od procka Pentium czy specjalny trzeba kupi膰? A
mo偶e taki du偶y na dziurze w obudowie, co jest?
Co si臋 naci膮艂em plastik贸w, co spi臋li kable, 偶eby wsadzi膰 nagrywark臋 to
moje. Nie powiedzia艂em, 偶eby nie spinali ale na przysz艂o艣膰 b臋d臋 wiedzia艂.
Samsunga dysk se kupi艂em i na starcie wydaje taki kwik ale potem cichy
jest. PCLINUXOS na tym dzia艂a ale nie ma konfiguracji sensor贸w i nie mam
zaufania do tego, co pokazuje. W tym momencie temperatura procka 46
stopni, jak w艂膮cz臋 poczt臋 na Onecie w Firefoxie idzie 10 stopni do g贸ry.

Musze i艣膰 i se jak膮艣 tani膮 gierk臋 kupi膰 w merkecie.

Jest to sprzeczne z filozofia +1.