Re: router 6xLAN WiFi

Autor: <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 16 Feb 2011 - 17:44:29 MET

> Przypuszczalnie ów switch był ustawiony w trybie router

Nie wiem czy to był swich czy router ale to było urządzenie Dlink DI 704UP.
Całą noc spędziłem na czytaniu konfiguracji i wiadomości z googla.
Ale nie dałem rady. Nie jestem specjalistą w tym zakresie.
Jeśli wystarczy swich to podajcie jaki żeby nie miał firewall jak w/w d-link.
Sieć jest od dostawcy netu - doprowadzona kablem do domu. Potewm Jest LinkSyS
WRT54g2V1. Co kupić jako swich do podsieci aby nie było problemów?