Re: router 6xLAN WiFi

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 16 Feb 2011 - 14:03:14 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Bzdura. Switch nie tworzy podsieci żadnej.

Żeby być naprawdę precyzyjnym, należałoby powiedzieć, że jednak tworzy
domeny kolizyjne per port. Ale to już dzielenie włosa na czworo.

>Tak naprawdę
>wpięcie zwykłego, niezarządzalnego switcha w zasadzie *nic*
>nie zmienia w sieci poza większą liczbą gniazdek.

Z punktu widzenia użytkownika - owszem. (pomijając ewentualnie kwestie
wydajności przy transmisjach bez pośrednictwa "głównego" urządzenia).

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.