Re: Nagrywanie płyt CD-R, CD-RW

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Feb 2011 - 09:15:56 MET

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ijeg0g$lmp$1@node2.news.atman.pl...

> Ech, już dałam sobie z tym spokój. Zaintrygowało mnie to bo w instrukcji
> mojej miniwieży jest napisane jak mają byc nagrane pliki mp3.

Nie mogłaś tego napisać tego na samym początku? :-)
Poza tym ta instrukcja do Twoje wieży pewnie tłumaczona była przez
translator Google, więc nie bierz wszystkiego co tam napisali tak dosłownie.
:-)
Lepiej korzystać z wersji angielskiej.
Tu chodzi o to, że pliki w formacie mp3 mają mieć określone parametry, które
i tak większość dostępnych na sieci spełnia, więc nie przejmuj się tą notką
z instrukcji i spokojnie nagrywaj wszystko co chcesz. ;-)

PS. a tak w ogóle to podziwiam to, że czytasz instrukcje, bo większość
kobiet tego nie robi. :D