Re: Jaki jest objaw zuzytej baterii na plycie glownej?

Autor: pawelkoszalin <pawelkoszalin_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 20:58:14 MET

W dniu 2011-02-14 18:21, Rafal M pisze:
> Hej
>
> Czy ktos wie, jak sie objawia zuzyta bateria na plycie glownej?
> Czy BIOS traci ustawienia itd, czy jak jeszcze?

W moim przypadku, a było to dawno temu, bios po prostu wyświetlał
komunikat o konieczności wymiany baterii bo ta jest już słaba. Dwa
tygodnie później kupiłem nową bo bios zaczął zapominać ustawień i daty. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
GG:2666854 http://my.opera.com/Pavel84/blog/