Re: jaki biznesowy laptop

Autor: Shaman <some_at_one.com>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 12:45:03 MET

Dnia 15-02-2011 o 10:54:10 MadAsHell <klezmer83@gmail.com> napisał(a):

> Core i5 i zintegrowana grafa w zupelnosci wystarczy. Pokaz mi laptopa
> z 9-cell battery/14"/Intel HD graphics czy co tam/i5/4GB RAM/500GB hdd
> + pierwszorzedne wykonanie.
> Dobra, skustomizowany Dell E6410. A coś innego?
> Propos tego Della, ktoś używa, ile trzyma bateria?

mam Dell E6500 i jeśli mocno nie poprawili jakości przez ostatnie 2 lata
to nie może być mowy o pierwszorzędnym wykonaniu. O drugorzędnym zresztą
też nie.. Kolega z działu sprzętowego któremu się ostatnio żaliłem
pocieszył mnie, że widział niedawno biznesowe Lenovo i wyglądały jeszcze
gorzej. Dodam, że szanuję sprzęt i nie eksploatuję go zbyt mocno. Po
prostu pracuję w pracy i w domu. Wygląda na to, że firmy ostro pocięły
koszty i zeszły o jedno lub dwa piętra z jakości materiałów. Do tego
dochodzą kompromisy konstrukcyjne i porażka gotowa.

Co do baterii.. na 9celowej baterii C2D P8400 2,26GHz 19" 1920x1200
wytrzymuje obecnie (po równo 2 latach) średnio około 4-5 godzin - w
zależności od jasności podświetlenia i intensywności pracy procesora.

--
PZDR
Shaman