Re: HP Laserjet 2100 czy 5N

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 14 Feb 2011 - 10:40:39 MET

Dnia 2011-02-14, o godz. 10:05:11
jcvklashfjash <fasklhfjsdkh@fshjsk.csk> napisał(a):

> Jestem na kupnie używanej laserówki i waham się między HP Laserjetem
> 2100 a 5N. Ceny zbliżone, a nie do końca wiem jak jest z awaryjnością
> i wytrzymałością (używałbym jej w domu, niezbyt często). Co możecie
> doradzić? A może jakiś inny model, równie tani w eksploatacji?

5N to generacja starsza niż 2100 wiec ta druga powinna być szybsza.
Poza tym 2100 ma 1200 dpi a 5N 600. 2100 ma port irda- zdarzało mi się
drukować z palmtopa przez ten port. 5N ma print serwer - goła 2100 nie
i jeśli potrzeba do musisz dokupić albo szukać od razu wersji 2100n
albo 2100tn. Obie drukarki nie do zajechania - warto tylko zwrócić
uwagę na stan sprężyn w podajniku i wałków pobierających papier bo po
dłuższej eksploatacji guma parcieje i pojawiają się problemy z
pobieraniem papieru. Ogólnie stare duże drukarki laser mono HP są
ciężkie do zarżnięcia mechanicznego a i tonery są tanie bo bez żadnych
chipów i mimo że wałki światłoczułe są w kasetach to bardzo trwałe i
napełniać je można bez problemu. Ja w sumie brałbym 2100 ale to dlatego
że mam kilka sztuk. W tym 2 w księgowości gdzie wydruków jest bardzo
dużo.

Zdrówko