Re: Zestaw do oceny

Autor: rendziq <rendziq_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Feb 2011 - 00:04:51 MET

On 13 Lut, 20:04, "Tomi" <t...@tom.pl> wrote:
> ?
>
> Użytkownik "WiesłaW"  napisał w wiadomości grup

> Dla mnie bardzo dobrze. Bardzo fajna płyta główna, tylko dalej nie wiem
> co ona takiego ma, czego nie ma np. GA-870A-UD3 Cross Fire?, radiator
> na sekcji zasilania?
> Jeszcze jedno. Jeżeli wychodzisz z założenia (słusznego zresztą)
> "Chce kupić i ma działać" to po co Tobie Scythe Mugen?
>
> --
> WiesłaW
> Opera Mail
>
> Że by było cicho?

Dokładnie, chłodzenie zasilania. Ostatnia moja płyta miała takie sobie
chłodzenie i jestem trochę przeczulony na tym punkcie.
Co do mugena - cisza. Obecnie użytkowany boxowy wiatrak od AMD 64x2
jest taki sobie pod tym względem, a procesor jakoś się nie grzeje. Z
tego co ustaliłem Phenom jest odczuwalnie cieplejszy. Ale moze
faktycznie zrezygnowac? starczy (prawie) na nastepne 4GB ramu?