Re: Jak zlikwidować terkotanie niskoobrotowego wiatraka

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 22:51:47 MET

Marcin N wrote:

> Wiatraka używam w pozycji standardowej: wiatrakiem w dół.

no to jednak obstawiam, że to feler :(

> Polecisz coś naprawdę dobrego w rozsądnej cenie?
>
> Ten OCZ StealthXStream 2 400W 80+ PSU 120mm ?

W moim pececie mam OCZ ModXStream'a (500W), jest cichy ale momentami
pojawia się jakaś dziwna delikatna wibracja :/ nie wiem czy to efekt
kiepskiej obudowy/braku amortyzacji między zasilaczem a nią ale
delikatnie słychać.
Gdyby nie ten objaw to poza tym jest niemal bezgłośny.
Nic z tym nie robię bo za miesiąc/dwa będzie przesiadka do obudowy
robionej na miarę i chłodzenie bedzie wodne. Jeśli będzie nadal
"dźwięczał" to zareklamuję.
Z innymi nie mam doświadczenia. Miałem poprzednio Fortrona ATX-250PA
ale wtedy całość była tak głośna, że jaki by nie był to bym nie słyszał
;)
Podpytaj może na pclab.pl

--
Wojtek