Re: Pamiec PC3200 a PC2100

Autor: Tomi <tomi_at_tom.pl>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 15:18:06 MET

?

Użytkownik "Gabriel Zastawnik" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Będzie to praktycznie nie możliwe.

W sensie ze nie moge kupic takiej kosci, bo nie bedzie dzialala z moją
plyta?
Czy w sensie zeby nie kupowac dwoch, tylko jedną 512? (w zasadzie wystarczy
mi
jedna do w miare rozsadnej pracy)
Czy w sensie ze niemozliwe bo... ? Ciezkie poludnie niedzielne i nie za
bardzo
zatrybilem:)

> Wspiera ECC?

No wlasnie o tym ani slowa w instrukcji, w ktorej napisano:
- accommodates two unbuffered 2.5V 184-pin slots
- supports the following memory speeds: DDR SDRAM PC2100/PC1600
- each slot supports up to 1GB with a total maximum capacity of 2GB

A w dalszej czesci instrukcji (we fragmencie dotyczacym montowania kosci
pamieci) napisano:

When your system runs at 333Mhz CPU FSB, the memory will automatically set
DDR333 regardless of the type of memory module (DDR400/DDR333)
We do not recommend that you use DDR266 memory module, this is to avoid
system
instability.

A z tego co wiem to DDR266 to wlasnie PC2100.

Badz madry pisz wiersze:) Po prostu myslalem, ze po kupnie PC3200 pamiec
zostanie "zaakceptowana" przez reszte sprzetu i ewentualnie jej sprawnosc
dzialania zostanie obnizona do PC2100 czy jakos tak:)

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik