Pamiec PC3200 a PC2100

Autor: Gabriel Zastawnik <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 11:41:33 MET

Witam serdecznie

Skladam sobie maly komputer, nie potrzebuje duzej mocy wiec szukam w miare
najtanszych podzespolow.

Baze stanowi plyta ECS K7VTA3, przy czym na razie mam 256MB pamieci co jest
zdecydowanie za malo.

Dlatego chcialem dokupic jedna lub dwie kosci 512MB. Mam okazje kupic:

Producent: Samsung
Technologia DDR SDRAM
Pojemność 512 MB
Taktowanie DDR 400MHz
Przepustowość PC3200
Opóźnienie CL3
Napięcie 2.5V
Złącze 184PIN
Kompatybilność: Wszystkie płyty główne wspierające ECC

W instrukcji do mojej plyty glownej napisane jest ze wspiera DDR SDRAM
PC2100/PC1600

Czy moge kupic powyzszego Samsunga PC3200 do tej plyty i czy bedzie on dzialal
ok? (przy zalozeniu oczywiscie, ze sama kupiona pamiec jest sprawna:))

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik