Re: Zasilacz?

Autor: Andrzej <nie_at_ma.ru>
Data: Sun 13 Feb 2011 - 04:03:40 MET

W dniu 2011-02-13 01:41, Andrzej pisze:

> Teraz już wiem, że to przez sterownik, atikmpag.sys.
> Z tego co widzę, masa osób ma ten problem i nikt nie zna rozwiązania.
> Siódemka nie wstaje, a XP nie mogę zainstalować.

Jeszcze to znalazłem:
Przy instalacji windowsa XP mam to co jest na drugim zdjęciu.

Zestaw podobny (ja mam pamięci geil). Jak mogę sprawdzić, czy to jednak
płyta nie działa?

Teraz już nie wiem co nie działa:
-grafika - wiele osób ma podobny problem z siódemką, najczęstsze porady -
usuń sterowniki, driver cleaner, reboot, najnowsze sterowniki; sprawdź
chłodzenie - nie działają a pewnego rozwiązania nie ma.
-pamięć (tak jak w linku - nie ma mojej pamięci na liście wspieranych
pamięci, ale ta lista jest strasznie uboga, tych z listy nigdzie nie mogłem
dostać)
-czy płyta główna (Windowsa XP zainstalować się nie da, sterowników nie
dołożę - nie mam gdzie podpiąć dyskietek, płyty z nlite się wysypują).

Linux niby działa, ale jak włączę kompozycje to zacina a filmy nie działają
wcale.

Jakbym miał gdzie, to bym sprawdził inną płytę główną/grafikę, ale wszyscy
znajomi siedzą na AGP albo pokupywali laptopy.

Jak mogę sprawdzić co naprawdę nie działa?