Re: Klawiatura bezprzewodowa

Autor: Oldy <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Sat 12 Feb 2011 - 15:26:12 MET

Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup

Sądząc po tym jak dokładnie i precyzyjnie opisałeś problem to za
programowanie czegokolwiek nie powinieneś się brać.

Proponuję udać się do wróżki albo zakupić szklaną kulę (moja nie
rozpoznaje modelu klawiatury)
Nie podałem modelu klawiatury, ponieważ przypuszczałem, że ustawienia
dotyczą ogólnie wszystkich klawiatur!
Problem dotyczy klawiatury Wireless e5, jeśli to według Ciebie pomoże
rozwiązać problem!
Nadmieniłem już, że w panelu sterowania w zakładce urządzenia, pojawia się
ikona tej klawiatury i możliwość jej programowania, ale nie ma nic
dotyczącego wspomnianych klawiszy:(
pozdrawiam
Oldy