Re: Nagrywanie płyt CD-R, CD-RW

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Feb 2011 - 14:18:44 MET

W dniu 2011-02-12 03:58, animka pisze:
> To ja wiem, tylko Ty wyciąłeś tekst, który był wyżej:
> Upewnić się, że płyta MP3 została nagrana z
> prędkością 32-256 kb/s przy częstotliwości
> próbkowania 48 kHz, 44,1 kHz, 32 kHz

Ja przypuszczam że masz sprzęt który jest w stanie odtwarzać
pliki mp3 nagrane na płytę (np. audiobooki, muzykę itd.).
Chodzi o nagranie nie zwykłej płyty CD-Audio tylko płyty z
plikami mp3 (z systemem plików). Pozwoli to nagrać
wielokrotnie dłuższy materiał na płytę bo pliki mp3 są
skompresowane. I podano jakiego typu pliki mp3 sprzęt potrafi
odtwarzać więc 320kb/s już teoretycznie nie odtworzy. Przy
nagrywaniu płyty należy zapewne wybrać "płyta z danymi/data cd".
Parametry pliku mp3 potrafi wyświetlić prawie każdy
komputerowy odtwarzacz muzyki mp3 np. u mnie Winamp,Media
Player Classic - jest kwestia doklikania.

Pozdrawiam,
Marek