Re: Zestaw do oceny

Autor: rendziq <rendziq_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 13:51:32 MET

On 11 Lut, 13:08, Rysio <onettodzi...@pot.pl> wrote:
> Do rozrywki kup sobie PS3 za 1kzl a za reszte zloz piec do RPG.

Dzięki za sugestię, ale:
- nie mam telewizora (wiem, mogę podłączyć monitor, ale jednak to nie
to samo + problem z ciągłym przepinaniem monitora - bez sensu)
- granie w FPP na padzie ssie (mam pada, w niektóre pozycje gram na
nim, ale taki Portal na padzie to porażka. Pewnie, jak trzeba to sie
człowiek nauczy, ale nie widzę sensu)
- mody do gier
- z oficjalnymi dodatkami też różnie bywa (chociaż tu przyznam, że to
działa w obie strony)
- cena gier na PS3 jest wyższa niż na PC
- międzyplatformowy multiplayer dopiero raczkuje

Tak więc rozwiązanie konsola+PC mnie nie interesuje, chcę kupić
porządnego PCta, i w związku z tym pytam - czy to co wymieniłem w
pierwszym poście to porządny PC?

PS
Dysk mam ze starego komputera, 500GB Sata2 Seagate'a, taki na początek
musi wystarczyć :)