Re: Uszkodzenie matrycy

Autor: kamil d <kamil_deSpamunielubiE_at_tlen.pl>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 12:56:13 MET

W dniu 2011-02-10 16:19, alex pisze:
> a nie jest to jakie艣 wypalenie obrazu?
> wy艂膮cz monitor na kilka dni i sprawd藕 czy nie zniknie

Nie wiem czy w LCD jest poj臋cie "wypalenia" ale poniek膮d masz racj臋.
Rano efektu nie ma, potem stopniowo zaczyna pojawia膰 si臋 delikatny jasny
pasek, kt贸ry pod koniec "dni贸wki" zaczyna przekszta艂ca膰 si臋 w takie
plamy jak na zdj臋ciu. Najlepiej wida膰 to na szarym i niebieskim.

Swoj膮 drog膮 na rynku w temacie monitor贸w jest jaki艣 zast贸j (przynajmniej
tych 26" i wi臋cej), ten m贸j ma 3 lata, kosztowa艂 wtedy 1500z艂, teraz
widz臋 je po 1300z艂, bardzo ma艂y spadek jak na sprz臋t komputerowy. Do
tego dalej kr贸luje technologia TN. Jedynie Dell ma jaki艣 model 27" IPS w
zjadliwej cenie.

--
kamil d