Re: Router Linksysa - Odłączenie zasilania = wyczyszczenie ustawień.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 11 Feb 2011 - 00:38:54 MET

Dnia Sun, 06 Feb 2011 18:41:32 +0100, CUT_INZ napisał(a):

(ciach...)
> Czy czeka mnie wymiana sprzętu na nowy? (Wolałbym tego uniknąć bo nowe
> routery to chłam z którym są ciągłe problemy)

Pierwsze podejrzenie - ma jakąś bateryjkę podtrzymującą pamięć z
ustawieniami. Może takowa padła?

Druga kwestia - odbiegająca od tematu nieco - mam TP-Linka WR841N (nie
bawiłem się w zmianę fabrycznego softu na nim) i powiem Ci, że żadnych
powodów do narzekań nie widzę.

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył,  ]
[ że nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]