Re: Sprężone powietrze ale wielokrotnego użytku...

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 10 Feb 2011 - 10:49:35 MET

Dnia 2011-02-10, o godz. 10:24:11
radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):

> z reduktorem faktycznie się zgodzę, z ceną niekoniecznie
> zaś do ciśnienia nabicia to "klient nasz pan" :)))
> 15L @ 230 bar powietrza kosztuje 22,50 (1,50zł/L)

Chodziło mi o cenę osprzętu a nie o cenę napełnienia butelki. ;-)
Najtańsza butla z regulatorem na 200 barów o pojemności ~1l to około
300-350PLN. 300 barów to już 600-700PLN. Do tego regulator zbijający do
kilku barów powiedzmy ~100 PLN. Większe butle niż 10-1,1l spotyka się
sporadycznie. Jedna z niewielu mi znanych leży w szafie u mnie w domu.

> dla serwisu moim zdaniem idealne rozwiązanie bo pojemniki 400ml
> zużywają się zdecydowanie za szybko i kosztują też niemało

Jak pisałem lepiej jakąś mała sprężareczkę - nawet taką do aerografu. A
jak koniecznie butlę wysokociśnieniowa to raczej nurkową. Cena będzie
porównywalna a zapas powietrza zdecydowanie większy.

Zdrówko