Re: Brak obrazu....

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 20:34:32 MET

Uzytkownik "pawelkoszalin" <tomaszewski.pawel@gmail.com> napisal w
wiadomosci
news:f208f4fa-44a5-4c78-8625-865ed74f929d@glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
> Zdejmij radiator z procesora i sprawdz czy jest tam pasta i czy jest rowno
> rozprowadzona.

Zalozylem fabrycznie przygotowany cooler z trzema nalozonymi paskami szarej
pasty(chyba to pasta?). Slyszalem, ze to powinno wystarczyc.

> W biosie ustaw predkosc wentylatora na max i wylacz automagiczne
> zarzadzanie jego predkoscia.

Tu przyznam slabo sie na tym znam wiec bardzo prosze o dokladnie wyjasnienie
w której opcji co zmienic!

> W tylnej gornej czesci obudowy zamontuj wentylator (albo nawet dwa) 80mm
> 12V podlaczany do molexa a nie do plyty glownej. Upewnij sie, ze w molexie
> jest
> podlaczony do zoltego kabla +12V a nie do czerwonego ktory daje tylko +5V.
> Dzieki temu wymusisz lepszy przeplyw powietrza w obudowie i wywiejesz
> rozgrzane powietrze na zewnatrz. Dobrze by bylo miec duzy 120mm wentylator
> z przodu obudowy.

Nie chce zadnych dodatkowych wentylatorów. Za duzy chalas. A lubie cisze.

> No i standardowo, nie stawiaj komputera przy grzejniku

Komp stoi teraz caly czas w chlodnym pokoju z odkryta jedna boczna pokrywa.
Tylko nie wiem czy ta temperatura nie za duza?
Jakos zainstalowalem system. Na chama. Gdy glosniczek piszczal odpialem go
na minute- dwie od plyty. Potem znowu podpialem. I juz go nie bylo slychac.
Chyba jest dobry bo w momencie startu plyty piknie na chwilke....??? Slowem
to niezla loteria z tym moim zestawem. Raz jakos chodzi raz nie, raz widac
raz nie....Czyzbym mógl cos zlozyc nie tak....?
Pozdrawiam
Wieslav