Re: Zasilacz?

Autor: Andrzej <nie_at_ma.ru>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 19:54:01 MET

W dniu 2011-02-09 17:24, Olo pisze:

> może jakieś badziewne sterowniki?

To też jest możliwe, (próbowałem na razie Catalysty 11.1 i 10.12 jutro
sprawdzę Omegi i starsze Catalysty) ale zastanawia mnie wysypywanie się
instalatora WinXP.
Mam dysk ustawiony na IDE, więc to chyba nie wina kontrolera dysków, jakby
to było przez dyski to by chyba nie wykryło dysków, a nie wieszało instalator?

Jak tylko skończę ściąganie płyty live to sprawdzę też na linuxie.