Re: jaki skaner sieciowy

Autor: Piotrek_P <pilik_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 18:13:40 MET

Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości
news:iiu6hh$o87$1@news.dialog.net.pl...
> mam taki dylemat:
>
> * obciążalność miesięczna 10 tyś. stron
> * szyba i ADF (pożądany ADF duplex)
> * A4
> * wysyłanie na email (ok. 20 odbiorców)
>
> teoretycznie pasowałby HP Scanjet N6350 ale jest wątpliwość spełnienia
> ostatniego warunku
> nie chcę się pchać w urządzenia wielofunkcyjne typu "ksero" ale chyba
> innego rozwiązania nie ma

Uruchamiałem ostatnio nowego HP Scanjet N6350n. I raczej nie ma możliwości
wysłania skanu mailem. Mogę jutro w robocie jeszcze raz zerknąć, ale
przewałkowałem kiedyś całe menu i nie było takiej opcji (na pewno bym
przetestował jak by była). Nie stety nie mam nic do zaproponowania.

--
Pozdrawiam
Piotrek