Re: Brak obrazu....

Autor: wieslav <wieslav54_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 15:42:07 MET

Uzytkownik "pawelkoszalin" <tomaszewski.pawel@gmail.com> napisal w
wiadomosci
news:d5ddfd95-3c0d-43a1-b92d-57b315a3459c@glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
> Zrob reset BIOSu przy pomocy zworki na plycie, bo zintegrowana grafika
> moze byc wylaczona. Jak nie pomoze to podlacz byle jaka karte graficzna i
> zobacz czy
> wtedy zaswieci. Jak da rade to przestaw w biosie aby domyslnie obraz szedl
> przez zintegrowany uklad.

Dzieki po resecie biosu obraz sie pokazal. Jednak wydaje mi sie prcesor za
mocno sie grzeje. Chlodzenie boxowe. W biosie w stanie spoczynku przeciez
pokazuje okolo 57 st. C. Próbowalem zainstalowac system jednak po chwili
odzywa sie piszczacy glosnik. Myslalem, ze ma za nisko ustawiony próg alarmu
o temperaturze w biosie. Przestawilem na 80 st. ale niestety tez po chwili
odzywa sie glosnik. I tak w kólko. Wiec zalamany wylaczam kompa.
Nie wiem co jest grane....

Wieslav