Re: nietypowe błędy RAM

Autor: Piotr K. <pk:idf.pl>
Data: Tue 08 Feb 2011 - 23:27:48 MET

Użytkownik "mtoy" napisał w wiadomości grup

Czy ktoś spotkał się z takim problemem: komputer wyłączony na ponad
24h, po włączeniu memtest wywala błędy pamięci. Dopiero twardy reset
lub wyłączenie i ponowne włączenie komputera sprawia, że błędy pamięci
znikają. Sprzęt jest nowy. Czy ktoś potrafiłby mi pomóc? Wyłączanie
komputera na noc i włączanie go rano nie "psuje" pamięci. Próbowałem
ustawić w biosie 1333MHz ale nie pomogło.

Asus P7P55D LE, DDR3 GEIL 1600MHz CL7

Pozdrawiam

Kilka miesięcy temu pojawiły się wadliwe Geile. Sam trafiłem na 3 szt. z
czterech kupionych. Po prostu reklamowałem. Podobno pomaga delikatne
podniesienie napięcia, ale to nie moje spostrzeżenie, tylko porada, którą
sam otrzymałem

--
-----Piotr K.