otwieranie folderu dysku

Autor: slogan <trojacz_at_vp.pl>
Data: Tue 08 Feb 2011 - 15:58:04 MET

Nie wiem dlaczego, nie można w windowsxp otworzyć folderu np. dysk c
lub inny eksporatorem. Pojawia się okno otwórz programem i w tym oknie nie
ma wyszczególnionego eksporatora windows.Pokazując ścieżkę dostępu
otwiera właściwie ale za każdym razem muszęponownie to robić. Nieaktywne
jest okno żeby robił to zawsze przy otwarciu .Aby uściślić chodzi mi o
podwójne kliknięcie przyciskiem myszy na follder np. dysk d.
Jeśli wcisnę prawy przycisk i wybiorę eksporuj to to wykonuje.Ja chciałbym
aby była wykonana eksporacja podwójnym kliknięciem.