NVIDIA Quadro FX 580 i dwa wyłączające się monitory

Autor: Peter May <peter.may_at_onet.pl>
Data: Tue 08 Feb 2011 - 14:20:47 MET

Mam kartę NVIDIA Quadro FX 580 a do niej podłączone dwa monitory.
Wszystko działa na Windows 7 64-bit. Jeden monitor podłączony jest przez
złącze DVI, drugi przez DisplayPort. Zainstalowałem sterowniki ze strony
NVIDI i jako tako wszystko działało z drobnym wyjątkiem: po jakimś
czasie wyłączał mi się jeden monitor, ten podłączony do DisplayPort.
Nawet, jak w opcji zasilania było wszystko na "włączone zawsze" i nie
było żadnych wygaszaczy ekranu. W panelu NVIDI również wyłączyłem
niepotrzebne opcje.

Nie tak dawno zaktualizowałem sterownik zgodnie z sugestią Windows
Update, bo sądziłem, że może to rozwiąże problem. Teraz jednak oba
monitory wyłączają mi się co ok. pół godziny i nie wiem dlaczego. Mimo,
że wszelkie wygaszacze i oszczędzacze energii mam wyłączone.

Na razie szukam przyczyny tego stanu rzeczy, ale nie specjalnego nie ma
w internecie. Może za krótko szukam. Może ktoś miał podobny problem i
wie jak go rozwiązać?

--
Peter