Re: Monitor 22" 16:10

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 12:07:14 MET

On 05/02/2011 08:50, z wrote:

> Nie używam nowych "tnów" ale te starsze do nawet starszych tanich ipsów
> się nie umywają. Może mam zboczenie zawodowe ale ze wszystkich wad
> monitorów tn najbardziej mnie wkurzają właśnie kąty.
> Spróbuj a nie pożałujesz :-)

> PS. A już ekran w laptopie dell studio (też ledy) mnie doprowadza do
> szewskiej pasji.

W nowych laptopach najbardziej irytuje rozdzielczosc ekranow 15", ze
swieca mozna szukac czegos wiecej niz 1366x768. Wlaczajac na tym Office
2k7 z ribbonem pod Windows 7, 1/3 ekranu zajmuja paski narzedzi. Ze 4
lata temu kupujac 15" inspirona 6000 mialem ekran 1280x800 albo
1680x1050 do wyboru, teraz marketoidy wpychaja wszedzie nizsza
rozdzielczosc, a glupi lud kupuje bo przeciez HD Ready.

--
Pozdrawiam
Kamil