Re: Internet 5Mb i stary laptop

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2011 - 01:24:36 MET

Feromon wrote:
> Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Przyczyną braku internetu może być źle skonfigurowany system
> operacyjny - nawiasem mówiąc
> nie wiemy jaki. Nie wiemy, czy technik podjął jakąkolwiek próbę
> usprawnienia laptopa.

Nie. Własną niekompetencję zasłaniał sugestiami że lapek "za stary" i
sugerował właścicielce serwis i dokupienie czegoś za kilkaset zł...

> Być może zauważył stary system operacyjny (np Windows 3.11) i uznał
> to za BEZCELOWE.

XP SP3 z już skonfigurowanymi kartami Ethernet i 1394

> Przez telefon nie da się tego naprawić.

Dało się. :-)

> Znajoma musi wyegzekwować to
> od UPC

Przysłali kolejnego, (też bez laptopa), na szczęście bardziej kumatego
technika, a ja upoważniłem znajomą by pozwoliła mu konsultować się ze
mną telefonicznie.
Po trzecim telefonie juz u niej smigał internet - (10Mbps).

--
Pozdrowienia!
M.