Mobilny odporny HDD 2.5

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 05 Feb 2011 - 23:28:32 MET

Witam.

Chciałbym wymienić swój zewnętrzny HDD 200GB na coś większego (500 lub
640), coś odpornego na zamoczenia i wszelkiego rodzaju wstrząsy i upadki z
małej wysokości. Nowy dysk służyłby, tak jak obecny, na backup. Ale
chciałbym, aby służył też do przenoszenia danych. Znajomy polecił aby
wybrać coś z Transcend, mówił że spełniają te cechy. Może ktoś
zaproponować jakiś zakup? Przedział cenowy 200-300zł. chodzi mi myśl po
głowie aby korzystać z dwóch, jeden do backupu a drugi na przenoszenie
danych. Pomyślałem, że można to połączyć, nabywając taki o podwyższonej
odporności na uszkodzenia. Dzięki za wszelki uwagi.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?