Duze obciazenie CPU nie wiadomo skad :/

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 05 Feb 2011 - 18:46:44 MET

Hej

Mam problem :(
Zaczął mi strasznie mulić PC przy podstawowych czynnościach - głównie
przeglądarka internetowa itd)

Nic z przyzwyczajeń, czy oprogramowania nie zmieniłem a tu nagle
zużycie procka 30% to norma, często sięga 100% A zwykle było do 15-20%
Czuje się to bardzo - muli przy przewijaniu www, wczytywaniu nowych
stron, czy np eksploratorze windowsa - tez system trochę musi
pomyśleć, zanim wyświetli zawartość folderu/dysku (co przy Win 7 nie
jest normalne).
Przy filmach .mkv 720p (ktore zawsze chodzily normalnie) teraz
wszystko skacze, audio rozjezdza sie z obrazem. Zuzycie procka siega
100% non-stop. Raz az mi sie PC wylaczyl przy ogladaniu filmu.
Uruchomienie jakiegos programu (np AIMPa) to czas oczekiwania na
wlaczenie ok 10 sekund przy 100% obciazeniu procka. A nigdy tak nie
bylo.

Mój system to Win 7 Home Premium BOX, na bieżąco aktualizowany.

W pierwszej chwili myślałem, że może jakiś wirus, ale wszystkie dyski
przeskanowane Avastem, Malwarebytes, Panda Antivirus (ten skaner
online) i jest czysto :/
Ten problem pojawił się z dnia na dzień :/

Ciekawostka: ponownie w BIOSie wpisalem mnoznik (na 7), czyli
teoretycznie nic nie zmienilem a poprawilo sie na kilka godzin (w
sensie wszystko wrocilo do normy), po czym znowu zaczelo wysysac CPU.

Co to moze byc? Pomysly mi sie juz skonczyly :/

Pozdrawiam
Rafal