Re: Laptop HP sie psuje... o co kaman?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 11:19:30 MET

"Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:

> Standardowa usterka HP - mostek południowy do położenia na nowo.
> Zdaje się, że koszt naprawy to jakieś 300-500zł OIDP. Poszukaj na
> jakichś forach pod kątem konkretnie Twojego modelu.

U mnie na Evo n610c miałem dość podobne objawy, przegrzewał się właśnie
mostek. Jest debilnie chłodzony: mostek -> taśma termo -> styk do
blachy klawiatury, która robi za radiator!
Zrobiły się lakieś luzy i pomogła wymiana taśmy ale trzeba było położyć
dwie warstwy ;)) i teraz problemu nie ma :)
Taśmę wziąłem typową 3M o grubości 1mm, koszt kilkunastu złotych.

A grafika jest w Evo tak samo chłodzona ....

--
Wojtek