Re: Amatorski RACK

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 09:22:54 MET

Dnia 2011-02-04, o godz. 09:05:34
"Artur\(m\)" <musicm@interia.pl> napisał(a):

> Jeżeli chcesz zainstalować jednego switcha, gdzieś w kącie
> nogi są z drewna lub innego trwałego materiału (nie plastik)
> to żadnych.
> Jeżeli coś więcej, to ja bym nie ryzykował. Plątanina kabli
> i niestabilność, no i masz dostęp do wszystkich części racka
> "na kolanach".

No i problem że jest to drewno. O ile długi serwer przymocujesz w miarę
stabilnie z przodu i z tyłu to przy krótkich masz mocowanie tylko z
tyłu. A wiszący chociażby switch daje niezłe siły skręcające na
mocowaniu z przodu i w efekcie szybko je wyrywa. Jakbym miał kombinować
to wolałbym sprzęt położyć jeden na drugim z jakimiś przekładkami bo
nie spadnie po wyrwaniu mocowań. Albo zastosować same listwy mocujące w
szafy rackowej przycięte do potrzebnej wielkości i solidnie
usztywnione. Mam wolną szafę 32U ciut zdezelowaną to chyba
poeksperymentuję ;-) Choć w domu to serwer rackowy to przesada - za
głośny i za dużo prądu żre.

Zdrówko