Re: uratuje ten dysk?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 04 Feb 2011 - 08:19:48 MET

U偶ytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:iig8dl$q01$1@news.onet.pl...
> Dnia Fri, 04 Feb 2011 07:57:23 +0100, PaweL napisa艂(a):
>
> Sprawdzi膰 w innym komputerze z innym kablem. Je艣li nadal nie dzia艂a, to
> zostaje tylko szukanie innego identycznego dysku i pr贸ba podmiany
> elektroniki

Podmiana elektroniki mo偶e nie pom贸c.
Pad艂 mi te偶 kiedy艣 dysk Maxtora 80GB i na pocz膮tku wy艣wietla艂a si臋 nazwa
kodowa dysku zamiast jego nazwy.
Na elektrodzie by艂 cz艂owiek z Litwy bodaj偶e, kt贸ry podes艂a艂 mi soft po
rosyjsku i m贸wi艂, przez skype co mam robi膰.
Pseudonim okzo, ale chyba ju偶 tam nie pisze.
Ca艂a operacja trwa艂a mo偶e z 5min, jak si臋 wie co robi膰.
Ten soft wyst臋puje te偶 w wersji angielskiej, ale on mia艂 po rosyjsku, to
jest komercyjne oprogramowanie (pcmx_pkr.exe).
Do niekt贸rych wersji Maxtora by艂o darmowe oprogramowanie do naprawy firmware
tych dysk贸w, poszukaj na sieci. :-)