Dobry i niezadowny dysk (min. 500GB)

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 16:52:25 MET

Jako że moja prawie 6letnia barracuda coraz częściej zaczyna walić po oczach niebieskim ekranem
przyszedł czas na zakup nowego dysku. Poszukuję dysku o pojemności minimum 500GB, oczywiście
niezawodnego, i jak najbardziej wydajnego. Dysk ten będzie dyskiem podstawowym/systemowym, więc
raczej nie biorę pod uwagę „zielonych” dysków WD i tym podobnych. Na dysku przechowywane będą ważne
dla mnie pliki, więc raczej wolałbym mieć do niego zaufanie. Chciałbym również aby dysk był w miarę
wydajny, a przynajmniej szybszy od tego który posiadam aktualnie (Barracuda 200GB SATA 7200). Kwota
jaką chciałbym przeznaczyć na dysk to ok. 300zł. Czy dyski WD Caviar Black są warte uwagi?

PS. Dodam że ważniejsza od pojemności i wydajności jest dla mnie niezawodność

Pozdrawiam