Laptop HP i dyski USB

Autor: inst4nce <inst4nce_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 14:52:10 MET

Witam

Mam sześcioletni laptop HP Compaq nx6110 i dwa dyski zewnętrzne 2,5" USB
2.0:
- starszy Toshiba 160GB
- i nowy Seagate FreeAgent GoFlex 500GB.
Toshiba 160GB śmiga elegancko od kilku lat. Podpiąłem Seagate 500GB,
wykryło go, kopiuje dane z C: a tu zonk - działa bardzo powoli.
Natomiast kopiowanie z powrotem z Seagate 500GB na wewnętrzny C: działa
o wiele lepiej, ale nie tak jak na starej Toshibie.
Czyli jest tak:
- zapis na dysku Seagate - tragedia!!!
- odczyt z Seagate - mogłoby być lepiej

Co może być przyczyną - stara płyta główna laptopa a może sterowniki?

Na HP jest Win XP Home SP2 (porty USB 2.0).

pozdrawiam
inst4nce