ASUS zapewnia zwroty i wymianę sprzętu z układami Sandy Bridge

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 14:26:44 MET
Message-ID: <iiea40$u0m$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Może komuś się przyda:

________________________________________________
  List otwarty do klientów i partnerów firmy ASUS

Szybka reakcja na wykrytÄ… przez firmÄ™ Intel usterkÄ™ w procesorach Sandy
Bridge

Firma ASUS zapewnia zwroty i wymianę sprzętu, którego dotyczy usterka

Warszawa, 1 lutego 2011 — 31 stycznia 2011 roku firma Intel® ogłosiła
wykrycie usterki w układach Sandy Bridge z serii Intel® 6, znanych też
jako Cougar Point. Firma Intel® wstrzymała dostawy produktów
wyposażonych w Sandy Bridge i rozpoczęła produkcję nowej wersji układu.
Usterka dotyczy jedynie układu wspomagającego, nie ma wpływu na
procesory drugiej generacji Intel® Core™, takich jak i5, czy i7.

Zgodnie ze swoją filozofią inspirujących innowacji i trwałej perfekcji,
firma ASUS podjęła działania mające na celu zabezpieczenie interesów
swoich klientów na całym świecie. Bierzemy pełną odpowiedzialność za
zagwarantowanie bezproblemowego działania wszystkich naszych produktów.
Gwarancja ta obejmuje zwrot pieniędzy lub wymianę wszystkich produktów,
których dotyczy usterka, bez zadawania jakichkolwiek pytań i bez
obciążania naszych klientów jakimikolwiek kosztami. Podejmujemy
działania natychmiast - pierwszym krokiem jest wstrzymanie przez nas
dostaw produktów wyposażonych w układy Sandy Bridge. Obejmuje to
wszystkie kanały dystrybucji i sprzedaży - firma ASUS sprzedaje jedynie
produkty gwarantujące wysoką jakość.

Klienci, którzy już posiadają produkt firmy ASUS, którego dotyczy
wykryta usterka, powinni odwiedzić stronę
http://event.asus.com/2011/SandyBridge/notice/ i zapoznać się z
informacjami dotyczącymi gwarancji. Z chęcią odpowiemy na wszelkie
pytania dotyczące tej sprawy, zapewnimy też informacje dotyczące nowych
wersji technologii Sandy Bridge. Klienci, których notebooki i komputery
stacjonarne objęte są gwarancją związaną z usterką mogą wybrać zarówno
zwrot pieniędzy, jak i wymianę sprzętu.

Jeśli chodzi o płyty główne, otrzymaliśmy potwierdzenie od firmy Intel®,
że usterka Cougar Point nie ma wpływu na porty SATA 0 i 1. Co więcej,
firma ASUS jako pierwsza zapewniła dodatkowe porty SATA 3Gb/s i SATA
6Gb/s w wielu płytach głównych wykraczając tym poza specyfikacje firmy
Intel®. Usterka nie ma wpływu na te porty, dzięki czemu klienci mogą
cieszyć się niezawodnym działaniem zakupionego sprzętu. Dajemy jednak
możliwość wymiany lub zwrotu pieniędzy za płyty główne, na które usterka
mogła mieć wpływ. Długość gwarancji na te płyty główne rozpoczyna się od
nowa, aby dać klientom odpowiednią ilość czasu na zaopatrzenie się w
urządzenia zastępcze.

Chcemy zapewnić swoim klientom kontakt w sprawie usterki. Będzie on
możliwy poprzez naszych partnerów i dystrybutorów. Tak jak wcześniej
wspomniano, klienci mogą zwrócić produkty, których dotyczy usterka i
otrzymać zwrot pieniędzy lub nowe urządzenie.

Wszelkie nowe informacje na temat rozwoju sytuacji z Sandy Brdge
będziemy publikować na naszej oficjalnej stronie internetowej, jak
również za pośrednictwem innych kanałów komunikacji. Dziękujemy za
wyrozumiałość, wsparcie i współpracę. Przepraszamy też za wszelkie
niedogodności.

Z poważaniem,
Firma ASUS
Received on Thu Feb 3 14:25:04 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Feb 2011 - 14:51:01 MET