Re: stacje dyskietek 3,5"

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu 03 Feb 2011 - 08:28:57 MET

W dniu 2011-02-03 08:09, Andrzej Ława pisze:

> Jeśli przez "robić" masz na myśli "zdawać", to zdawanie na maluszku
> zdecydowanie by ułatwiło np. zadania z parkowania ;)
>
> W porównaniu ze 126p aktualnie popularna na egzaminach Toyota Yaris jest
> OLBRZYMIA ;)

Jeszcze kilka lat, a w samochodach egzaminacyjnych będzie: aktywny
tempomat, kamery i czujniki cofania, aktywne oświetlenie adaptacyjne,
wykrywanie pieszych przed maską, kontrola czujności (czy kierowca nie
zasypia), asystent pasa ruchu, wykrywanie znaków i ograniczeń prędkości,
systemy automatycznego parkowania i oczywiście automatyczne skrzynie
biegów. Kierowca od biedy będzie musiał kręcić kierownicą i naciskać gaz
(hamulec już kontrolowany przez komputer). Potem taki delikwent wsiądzie
do samochodu bez elektroniki i panie władzo, nie wiem czemu sam nie
zwolnił przed przejściem... Analogię do komputerów można znaleźć
podobne, chociaż miejsca dyskietki już tu nie widzę, chyba że obok
kasety magnetofonowej...