Re: Problem - dysk czy laptop?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed 02 Feb 2011 - 01:40:44 MET

the_foe nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> rozumiem ze SATA i rozumiem ze nie wszedles do BIOSU i nie wlaczyles
> emulacji IDE?

Na pewno nie ;)

> Jesli chcesz miec "pelnego" SATA na XP to tzreba wkompilowac sterowniki do
> instalki XP.

I to odpowiednie dla danego kompa, miałem sytuację, ze standardowe hp na
8440p nie działały.

> Dodam, ze jezeli to dysk SATA to kwestia wielkosci dysku nie ma tu nic do
> rzeczy.

Potwierdzam, albo wyłącz AHCI czy enhenced mode i ustaw na IDE, albo
sterowniki wkompilowane w instalację, ew. można za pomocą dyskietki na USB
je wgrać przez F6 na początku, ale mała szansa, ze to jeszcze gdzieś się uda
pozyczyć.
Przem