Re: znowu pytanie o drukarke

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 19:20:04 MET

On Tue, 1 Feb 2011 08:41:34 +0100, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote:

>Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości

>to może coś z HP:
>http://www.centrumdruku.com.pl/hp/drukarka_hp_laserjet_pro_p1102w_ce657a_wireless.cd

dzieki. to cos w tym sytulu czego szukam, tylko mam z nia jeden
problem. ze papier chyba lezy czesciowo na zewnatrz drukarki. znajac
tych panstwa, to wiem, ze beda okresy, ze nie beda drukowac jakis
czas. mieszakaja przy dosc ruchliwym skrzyzowaniu i w tej okolicy sie
strasznie kurzy. nie chcialbym, zeby kurz zbierany na tym papierze,
byl wciagany do drukarki (jesli zapomna zdjac papier z podajnika, albo
nei przyktyja drukarki na wyjazd itop). wiec rozwiazania z papierem w
kasecie prefereowane, mimo, ze drukarka wieksza.

>albo z canona.
>http://www.centrumdruku.com.pl/canon/i-sensys_lbp3370.cd
>ale wymiarami to ona jest dość spora. :-)

o! wyglada niezle. moze wydziubia jakos te dwa centymetry. jeszcze raz
dzieki. <rs>