Re: Japtop jako DyskUSB

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 17:14:45 MET

Milosz K. wrote:
> Witam!
>
> Mam pytanie. Czy jest jakaś przejściówka, pozwalająca wykorzystać
> komputer przenośny jako coś w rodzaju Dysku USB? Chodzi mi o to, że
> podpinamy kompa do jakiegoś urządzenia przez USB (podobnie jak Pen
> Drive) i widzimy zawartość jego dysków twardych

Jest *specjalny* kabel do połączenia przez USB 2 kompów, cena zalezy
czy USB1.x (stare kompy) czy USB 2.0
Kabli tego typu dla USB 3.0 jeszcze nie widziałem.
Przeznaczone do transmisji danych, ale nie wiem jaki interface, -
nigdy tego nie używałem.
Prawdopodobnie eksplorery obu komputerow widza dodatkowe dyski /
partycje jako mass storage przypisując im litery jak dyskom
zewnetrznym.

--
Pozdrowienia!
M.