Re: Monitor-wzrok

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 17:02:57 MET

On Tue, 1 Feb 2011, januszek wrote:

> rs napisa?(a):

> Wymiem 5 modeli, ktore domyslenie nie pracuja z odswiezaniem 60Hz ;)

1. nie ma możliwości "domyślności", bo monitor pracuje "tyle ile
  karta daje". Przeszkodą w tego typu monitorach jest jedynie
  "standard" w driverach karty, pewnie nikomu nie chciało się
  uwzględniać opcji niebuforowanego wyświetlania 75/85 Hz :>

2.
  Tak "od ręki":

1. Samsung 2233RZ (ten był chyba pierwszy w Polsce z dostępnych)
2. Acer GD 245HQ
3. Dell Aw2310
4. BENQ XL2410T
5. LG W2363D-PF
6. Asus VG236HE

  Dobierz coś sobie :P
  To są wyłącznie tanie (w skali "3D full HD") modele, które
od ręki możesz kupić na allegro!
  Trzecia fala taniochy ;)

  Modele 27" pojawiły się w "drugiej fali", w .pl były trochę słabo
dostępne (cena, cena!), ale AFAIR Komputronik coś miał i parę
innych sklepów internetowych/"również internetowych" inne modele
również (miały).
  A nie dostaniesz już nowego Hyundaya, który był w "pierwszej fali"
dostępnych w Polsce, tyle że AFAIR niekompatybilny z NVidią (znaczy
można było dokupić ichnie oprogramowanie :P, co faktowi pracy
w podobnym trybie nie przeszkadza, kieszeni użytkownika który
do NVidii może używać wielu popularnych programów - owszem)
  I AFAIR Hyunday nie był jedyny z serii "przedNVidiowych",
tyle że najbardziej dostępny w .pl

  Starczy Ci do wybierania? I sam sobie tych 27" poszukasz? ;)

pzdr, Gotfryd